torsdag 5 februari 2009

Snörvel hos familjen Fridlund-Davidsson

Här händer väl egentligen inte så mycket. Livet springer på. Har i veckan varit en sväng på Ikea, gått en runda i stan, umgåtts med bästaste Carro, tränat och chillat. Vi är alla småförkylda här, framförallt Moa. Är så där kan jag säga. Natten innehöll inte så mycket sömn. Eftersom Moa är täppt i näsan tappar hon lättare nappen, så då gnäller hon efter den och ju mer hon gnäller ju mer täppt blir hon. En ond cirkel med andra ord. Vi flyttade iaf in hennes säng till oss, annars hade det blivit lite mycke spring. En annan sak som dessutom gör att hon sover lite sämre är tänderna. Hennes tredje tand upptäckte jag häromdagen, och jag tyckte jag såg den fjärde också. Hon tillåter inte att man pillar henne i munnen, varför jag är lite osäker.

Sitter och gluttar lite på resor. Vi har förhoppningar om att komma iväg i november. Var beror på vad som händer på vägen :)

1 kommentar:

Emma sa...

Klart ni ska komma när ni åker till K-na!! Det är mer eller mindre ett krav från vår sida ;-)

Riktigt jobbigt när de är så förkylda o tappa nappen ständigt.. antar att det inte blir mindre gråt när de blir äldre o bla får tänder! KRAM