söndag 15 februari 2009

A lovely sunday

Idag har det varit en mysig söndag. Mös med Moa på förmiddagen och kikade på Jonssons guldmarsch. Kan erkänna att jag ganska sällan kollar på skidor, men lite då och då är det rätt kul. Det bottnar nog i att jag aldrig åkt skidor själv (om man bortser från en liten utflykt med skolan). När Moa blir lite äldre ska vi dock dra iväg nånstans :)

Resten av dagen spenderade vi hos mamma och pappa. Chrille jobbade, så jag kände inte riktigt för att sitta hemma och uggla. Mamma bjöd på en fantastiskt god kycklinglasagne, mums. Nu fettar vi oss med godis hemma och ser Inter-Milan. Eftersom jag är Milanfan ser det inte särskilt ljust ut... :)

Imorron börjar veckan på bästa sätt då jag ska ta Forden vår och bege mig till Annika för frukost. Lite babysim på de sen med Chrille och Carro och en tripp till Malmö tror jag gör dagen lyckad. Tvättiden drar nog ner betyget något :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Är det kul med babysim? Har haft lite funderingar på att ev prova det. Jaså, vad skönt att det gick så fort efter att de börjat igångsättningen. Blir man inlagd när dem börjat igångsättning eller är tanken att man ska åka hem över natten/nätterna? Du födde väl här i Karlskrona?