onsdag 25 februari 2009

Härlig vistelse

Vår vistelse i Karlskrona har varit lika trevlig som vanligt. Vi hann inte mer än upp igår innan det var dags att träffa Carro, Peter och söta lilla Wilma. Vi åt mumsig pajbuffé och passade på att ge Wilma hennes doppresent (eftersom vi tyvärr inte kunde närvara vid det). Sen blev det en sväng på stan och ett besök på Chrilles gamla jobb. Dagen toppades med Inter-United :)
Onsdagen har varit lika trevlig den. Tog med mig Moa till mitt (snart) gamla jobb för att hälsa på och lämna tillbaka lite kläder bl.a. Sen blev en även idag en sväng på stan, där jag valde ut en födelsedagspresent :) Grymt snygga skor från Björn Borg blev de. Ikväll var vi hos Emma och Andreas och fick äntligen träffa lille Arvid. Helt otroligt söt var han. Och så liten! Kommer verkligen inte ihåg att Moa varit i samma storlek. Jämfört med Moa var han lätt som en fjäder också :)

Sitter och tittar på Real-Liverpool nu och väntar på att Chrille ska komma hem med varsin McFlurry :D Moa är helt slut, inte konstigt. Här är mycket nytt att upptäcka och pilla på. Så hon sover gott i resesängen och gjorde även det natten till idag. Skönt, för det är första gången hon sover gott i den. Ska snart lägga mig jag med, blir tidig hemfärd imorron.

Inga kommentarer: