söndag 30 november 2008

En galet rolig lördag

Natten till lördagen var dock mindre rolig. Moa är superförkyld så hon låg och vred och vände på sig, tappade nappen eftersom hon inte kunde andas genom näsan och var självklart lite gnällig. När kl var 05.00 hade jag väl ungefär sovit 1-2 timmar och inte ens i sträck. Lite lagom desperat, kände att jag verkligen måste sova eftersom man skulle vara i gång hela lördagen. Jag var ändå inte megatrött, men det hade mer med min inställning att göra. Plus en red bull :)

Vid 14.15 spelade vi vår första match i TA-cupen. Alla va nervösa och stirriga och vi spelade inget vidare. Men vi vann ändå med 3-1, dessutom mot mitt gamla lag så det va extra skönt. Nästa match spelade vi sååå mycket bättre, vinst med 4-1. Det var JAG som gjorde 1-0, första målet i Höllviken. Och som jag satte den. Placering rakt upp i ena krysset :) Lär aldrig hända igen :) Sista matchen var mot värsta rivalerna, och vi var även där riktigt kassa. Vi hade väl i bakhuvudet att vi i praktiken var klara för final, så vi loosade med 1-0. Finalen spelar vi på onsdag mot Vellinge (ja favoriterna vi förlorade mot gick inte vidare!).

Efter all fotboll bar det av hemåt för att fixa till sig i rasande tempo. Nästa stopp sedan blev hos Ida i Höllviken där vi hade vår lagfest. Grymt kul var det! Och första gången jag drack sen juni förra året. Då kunde man tro att det skulle räcka med nåt litet för att fylla mig, men icke. Fick hälla i mig en del för att känna av nåt. Oh well, kul hade vi och sen blev det även lite utgång i Trelleborg :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Min mamma hade snackat med hannas mamma idag, och hon sa att vi var VÄLDIGT fnittriga i bilen hahahaha, jag bara; DET VAR JESSICA!!!!! :D

Anonym sa...

Det var skoj att svira med dej i lördags! Minns du vad vi fann på toan?? Och nock fan skulle vi fota (rättare sagt jag) det oxå.ÄCKLIGT..!! Jag hade som alltid förr jätteskoj med dig! Gissa om det kommer bli skoj den 25:e då =)
Kramisar