fredag 7 november 2008

Shopping

I år kom jultomten tidigt. Vi har nämligen redan fått vår första julklapp, en ny bilbarnstol av mina föräldrar (TACK!). Att vänta ända till jul var liksom inget alternativ. Vi passade dessutom på att köpa en åkpåse, så Moa har det mysigt i vagnen nu. Sen blev det, som ni ser, lite mer inhandling till Moa (ovanligt). Kjolen är det tänkt hon ska ha på sig nästa vecka när jag ska på babyfotografering :)
Annars är Moa väldigt duktig på att sitta nu. Ibland trillar hon, men det är inte det att hon försöker sitta kvar utan hon bara faller med. Så hon kan hålla sig uppe när hon väl vill.
Jag testade sätta henne i gåstolen i går, det var en rolig syn. Hon satte i båda fötterna och sköt på som bara den. Så hon var överallt i rummet :) Jag tror dock inte hon fattade vad som pågick :)
Hon har dom senaste dagarna suttit och "tuggat luft", så antingen har hon bara lärt sig det eller så är tänderna på gång. Fast det har jag ju sagt nu i typ 1 månad :)
Sitter fint

Inga kommentarer: