lördag 8 november 2008

Duktig flicka

Ja, jag då :) Klockan är elva och jag har redan varit ute pch sprungit, diskat och strykt undan tvätten. Och en eloge till mig själv för att jag faktiskt stretchade efter löpningen. Är annars grymt dålig på det, trots att det är viktigt. Var en ganska bra taktik jag fick till när jag var ute. Chrille skulle ju iväg till jobb, så löprundan var tidsbegränsad. Jag ville ju inte springa en mindre runda, så det var bara att kuta på :) Kändes himla bra! Har tappat lite konditionsmässigt nu när jag varit dålig, men det ska de bli ändring på. Starting today :)

Ska snart ut och promenera med mamma, för att sen åka hem en sväng till mormor. Och ikväll kommer bästa vännen. En social och trevlig dag :)

1 kommentar:

Jag sa...

Det hade nog varit väldigt bra för min träningsstatus om du hade bott lite närmare mig så att vi kunde springa/träna tillsammans... Just nu känns min träningsstatus ungefär som NOLL!! Hoppas allt är bra med dig och att helgen varit tiptop!!!
Kramar