torsdag 13 november 2008

Packning pågår...

... inför vår helg som ska spenderas i Danmark - Lalandia. Ska bli grymt skönt att komma iväg lite. Dock en jäkla massa man måste ha med :) Passade på och köpa en paraplysulky häromdagen, perfekt att ta med nu i helgen istället för den stora barnvagnen. Riktigt smidig är den!
Köpte dock inte rosa, utan grå :)



Nu när vi ändå är inne på barnsnack kan jag ju berätta att bytet av välling + flaska visade sig vara lyckat. Hon drack en flaska igår kväll och en imorse :) Vad gäller Moa är det väl inget särskilt nytt som hänt annars. Hon jollrar lite mer nuförtiden, är väldigt sprallig och ja, annars är det som vanligt.
Ni skulle sett henne nu, hon sitter i gåstolen och har tagit sig fram till spegeln på väggen. Så hon sitter och tittar på sig själv nu :) Hon är btw helt galen i den stolen, tycker det är superkul. Studsar upp och ner och är överallt :)



Kom på en sak jag glömde i mitt förra inlägg om mitt lyckliga liv :) En viktig punkt - hälsan! Det är en förutsättning att den är bra för att man ska må bra. Är nästan aldrig sjuk och har aldrig haft nåt allvarligt. Det enda jag dras med är astma och järnbrist, och det kan jag hantera hur bra som helst.

Ikväll blir det föreläsning med brottaren Martin Lidberg, ska bli väldigt intressant! Vet inte om jag hinner skriva mer innan vi drar, isf So Long så länge :)

1 kommentar:

Emma sa...

Vad skönt med lite semester!
Ja, hälsan är inte att glömma - har man inte den är man i ett helt annat läge! Sa till Andreas härom dagen att så länge vi har varann, mår bra och att bebisen är frisk behöver vi inget annat eftersom det är det viktigaste och oersättligt! Viktigt att komma ihåg när man gnäller över "dålig ekonomi". MEN hur dåligt är det EGENTLIGEN?..