onsdag 12 november 2008

Lyckligast

Ibland får jag nästan nypa mig i armen för att se att jag inte drömmer. Mitt liv är ju helt enkelt underbart. Visst stöter man på nedgångar ibland, men helheten är ju underbar. Först och främst har jag världens sötaste och goaste unge, på alla sätt och vis. Jag har världens bästa man och familj, och underbara kompisar. Vi bor i en fin lägenhet, som vi dessutom kom över billigt. Jag har ett jobb jag gillar, med trevliga (dom flesta) arbetskamrater. Jag har aldrig haft problem med jobb heller, tror jag har varit arbetslös ungefär 3 dagar sen jag tog studenten för 4½ år sen.
Lovely :)


Om jag nu ska hitta nåt "problem" så skulle väl det vara att Moa är lite kinkig med välling. För tillfälligt iaf. Vilket jag finner mycke märkligt, eftersom hon för några veckor sedan drack en flaska per kväll. Verkar som nappflaskan inte duger, för hon drack lite imorse från pipflaskan. Jag ska testa köpa ny flaska och en annan sorts välling så får vi väl se hur det går. För övrigt ammar jag knappt längre, men det var faktiskt Moas val. Hon blir mätt av det andra och vill inte ha. Så nu ammar jag tidig morgon och sen kväll. Just den där sena amningen vill jag försöka byta ut mot välling. Får för mig att välling mättar mer så hon kan sova ännu längre på morgonen :)

Såg att polisutbildningen finns på distans. Intressant.....

1 kommentar:

Emma sa...

Visst är det härligt att ha så mycket att vara lycklig över :-) Det är de sakerna man får tänka på!