lördag 18 oktober 2008

Trötta familjen

En gråmulen lördagförmiddag är det helt okej att ta sig en tupplur :)

Moa är dock jätteduktig på nätterna nu. Jag matar henne mellan 22.30-23.00 och sen sover hon till 05.00 ca. Hon vaknar bara till 1-2 gånger under den tiden, men efter att nappen hittat in i munnen igen somnar hon snabbt om. Efter att hon fått mat vid fem brukar hon sova till 7.30-8.00, då vaknar man av att hon ligger och babblar. När man då lyfter på huvudet för att titta till henne ligger hon oftast på mage och avfyrar världens leende. Finns det nåt bättre att vakna upp till?



Det har blivit lite shopping de senaste dagarna. Jag har inte slösat överdrivet mycke pengar, utan lyckats göra riktigt bra fynd. Koftan tex kostar bara 160:- och stövlarna fick jag för 150:- (skopunkten har fiiina erbjudande). Sen är jag supernöjd med dom gråa mysbyxorna, mest för den breda mudden där nere. Sånt är viktigt efter jag bara mäter 160cm från fotsulorna :) Med andra ord trampar jag på mysbyxor utan mudd. Och naturligtvis blir det aldrig en shoppingtur utan nåt inköp till Moa. Jag köper det mesta till henne på HM och har i några veckor varit missnöjd med utbudet. Det har nästan bara funnits kläder med Hello Kitty. Supergulligt såklart, men gärna variation tack. Men nu finns det alltså mer kläder utan motiv och kläder med bla Nalle Puh och Nasse. En klar förbättring med andra ord :)

1 kommentar:

Emma sa...

vilka tjusiga kläder du köpt :-)