fredag 10 oktober 2008

P som i promenad

Ja det är väl det jag har ägnat mig åt idag. Förutom slappat på soffan då. Blev en lång promenad med Sally ute i det då sköna vädret, sen ytterligare en promenix med bästa vännen i det då inte alltför fina vädret. Men överlag en mysig dag.
Jag gick och funderade lite innan på vårt perfekta läge. Vi har ungefär 10 minuter in till stan, men ändå massa grönområde och en stor park runt om oss. Det tar väl 1 minut till Vångavallen för att se allsvensk fotboll, och på vägen kan man svänga in på Söderslättshallen för att se elitserien i handboll. Det ligger en Konsumbutik precis i närheten om man behöver nåt litet nån gång och vi har nära både till stads- och regionbuss. Kan inte påstå att jag saknar nåt :)

Sally på upptäcksfärd





Så här trött blir man av att sitta i vagnen....

... och så här glad blir man när det serveras spagetti&köttfärssås



2 kommentarer:

Emma sa...

haha vilken liten trollunge :-)

Jag sa...

Så fin bloggen blivit!! Visst är det mysigt med lite höstkänslor, särskilt när vädret visar sig från sin bästa sida :)
Kram Annika
P.s. glöm inte kolla middagsdatum ;)