onsdag 22 oktober 2008

Pillerknaprare

Tog mig kragen och gick till doktorn idag. Inte för att jag har fobi eller nåt, men jag blir ju aldrig sjuk.... Fast idag fick jag villigt erkänna att den dagliga huvudvärken (snudd på migrän) som funnits där i tre veckor inte kommer gå bort av sig själv. Plus att jag har haft otroligt tunga ben lika länge, och jag verkligen ogillar när skallen vill en sak och benen vägrar lyda. Iaf så misstänkte jag bihålsinflammation, och doktorn hade samma tanke. Så efter lite titt från halsen och uppåt och stick i armen fick jag recept på antibiotika. Så nu blir det att knapra piller i tio dagar.
Annars har det varit full rulle hela dagen i form av långa promenader, handling, doktorbesök och 6 maskiner tvätt (!). Har en fin hög som väntar på att strykas (eftersom jag inte har strykit sen jag tvättade sist...).

1 kommentar:

mallkarlsson sa...

Har du blivit något bättre av alla pillerna?????