lördag 18 oktober 2008

Ljuva minnen

Satt och tänkte på alla underbara resor jag hittills hunnit med i mitt liv (fler ska de bli!). Vilka härliga minnen man har. Nästa lite större resa blir förmodligen 2010 när jag fyller 25år. Skulle gärna åka till Mexico, Florida, Malaysia, Bali och absolut tillbaka till Thailand. Men det måste naturligtvis vara ett resmål som är barnvänligt. Jag tänker absolut inte bli en sådan som sitter hemma och tycker när man fått barn "kan man ju inte göra nåt". Jag lever efter det blir vad man gör det till.

Resan till Thailand var helt underbar, förälskade mig verkligen i landet. Dit ska jag som sagt igen!
(1200 trappsteg upp till Tigertemplet i ett rasande tempo & i 40 graders värme gjorde att man blev lite yr :))


Resan till Berkeley och San Francisco är den roligaste hittills. Jag och bästa vännen shoppade som galningar, besökte sevärdheter och hade så sjukt kul.



Disneyland i Paris gillade jag skarpt :)




Äh får inte rätt på bilderna, what ever :) Avslutar med att sända en tanke till en vän som har det jobbigt just nu.

1 kommentar:

Jag sa...

Resor är fantastiska minnen!! Vad roligt det är med lite mer kontinuerlig uppdatering av bloggen också :) Jag är en trogen läsare. Visst är det beroendeframkallande?
Kram