måndag 30 december 2013

Nya skor!

Löpning och kulhuset igår, jobb och crossfit idag... Jag är inte jättepigg just nu :) Vi har satt på Ensam Hemma och tar det bara lugnt i soffan :) Så här ca 1,5 vecka efter att vi flyttat in flyter det på bra tycker jag. Det är bara Tuva som är inne i en liten trotsperiod ;) Dock är hon superduktig utan napp, det har inte varit några som helst problem! Det tar bara längre tid att natta nu. När hon inte har något i munnen snackar hon och sjunger i evigheter :) Tror att det är dels för att hon varit ledig och tagit långa sovmorrnar och dels för att det är en vanesak för henne. Idag har tjejerna varit på dagis och då tog det inte lång tid innan hon slocknade tex :)

Jag startar nyårsafton imorgon med Sylvesterloppet, ett 7km långt lopp här i stan. Har inga jätteförväntningar, känner mig rätt nertränad. Sedan packar vi in oss i bilen och styr kosan mot Karlskrona :)

Fått hem nya skor idag! Så nöjd :)


Barfotaskor till hinderloppen, hoppas mina ben pallar med det bara :) Har lite känsliga benhinnor nämligen. Från Sportamore.


Crossfitskor, även dessa är från Sportamore.


Och slutligen nya löparskor! Från Zalando.

Inga kommentarer: