torsdag 19 december 2013

Inför utbildningen

Jag har fått hem en massa info inför utbildningen. Välkomstbrev, vem jag ska gå utbildningen med osv. Vi är 29st från hela Sverige, bara 2 från Skåne om jag kollat rätt. Känns väldigt kul att man är en av de få får man väl säga, det är trots allt hela landet :) Och förutom det har jag alltså sökt praktikplats och även CSN-bidrag. Men hela situationen känns liksom.. surrealistisk. Jag har ju trots allt undersökningen kvar och jag vågar inte ta ut nåt förrän den är avklarad. Var hos optikern häromdagen och jag har ju hela tiden trott att jag ser lite sämre på ena ögat pga av ögonoperationerna, men jag har visst ett brytningsfel. Jag har fått en annan lins jag ska prova nu. Men jag tycker att jag ser bra sedan jag var hos honom. Undrar hur mycket psykiskt det har varit då egentligen?!!! :)

Inga kommentarer: