lördag 28 december 2013

Mellandagsrea

På annandagen hängde jag med mamma och pappa till Emporia. Hur tänkte jag där? Hade visserligen förväntat mig mycket folk, men det var heeeelt sjukt! Avskyr att trängas med folk, så vi fick våra ärenden avklarade rätt snabbt. Köpte en vinterjacka på P.O.P som Moa kan ha nästa år. Nedsatt till 499kr från 999kr och sen utnyttjade jag min intjänade bonus. Så den landade på 283 kr :) Annars har jag skickat bud med Chrille på ett par andra grejer jag velat ha där inne :) Har tagit en sväng i stan också, men där köpte jag mest grejer som inte var på rea... Har köpt en del på nätet, mest grejer som jag kan ha när jag tränar. Så det har blivit mer reashopping än vanligt faktiskt :)




In action på dagens crossfitpass! Moa fotar, varav den suddiga bilden :)

2 kommentarer:

Jenny P sa...

Härligt!

Josefine sa...

Haha, ja, hur tänkte du där? Jag får panik av att gå på såna där stora ställen med massa folk på vanliga dagar... =)