söndag 15 december 2013

Söndagen

Idag startade jag dagen med ett crossfitpass :) Det är verkligen träning som tar ut en, och som samtidigt gör mig extreeemt frustrerad! Det är så mycket teknik och rörlighet som ligger bakom, så all min styrka hamnar liksom i skymundan. Jag har aldrig varit särskilt rörlig (har fått övningar att göra) och tekniken bemästrar jag verkligen inte. Visst, jag har ju aldrig gjort detta förr men det hjälper ju inte när man inte har världens bästa tålamod :):) Kanske skulle ta och önska mig det i julklapp? Och kanske varsitt par öron till ungarna, för dom verkar ha tappat bort sina ;)

I helgen har vi hunnit flytta över en hel del till mina föräldrar och fixat här hemma. Nu har vi tex inte mycke kvar på ovanvåningen, så den riktiga flytten nästa helg borde gå hyfsat smidigt :) Vi har även hunnit med att baka lite grann. Saffransbullar fyllda med vaniljkesella samt fudge med oreokakor :)    





Inga kommentarer: