söndag 17 juli 2011

Söndag

Vilken tråksöndag, fast samtidigt är det rätt skönt att ta det lugnt :) Kunde ju iaf varit bättre väder så man kunde varit ute i trädgården. Satte upp vår nya pool igår, betydligt större än den Moa hade innan så även vi föräldrar kan få svalka oss :) Fast det krävs lite sommarväder till det :)
Ska snart lägga in lite barnkläder till försäljning på Tradera. Inte lönt att spara när vi inte ska ha fler barn :) Moa tittar på tv som vanligt och Tuva sover i sin babysitter. Den va verkligen ett bra köp! Vibratorläge och musik på så slocknar hon. Sen finns andra finesser också :)

Annars är det som vanligt här. Ovetande om hur ögat egentligen är. Ska dit på onsdag och få domen. Tuva är fortfarande snäll, men det har varit lite lite mer skrik än vanligt. Magen har nämligen varit uppror och jag vet inte om det är i samband med det men hon har varit väldigt mycket vaken de senaste dagarna. Hon får gäääärna vara det, så länge hon sover så bra om nätterna som hon gör. Hon får mat precis innan jag ska lägga mig, sedan vid 1-2 tiden och därefter inte förrän på tidig morgon. Däremellan hör man inte ett ljud från henne. Lovley :) Hoppas det håller i sig. Moa var också snäll på nätterna när hon var bebis, men om jag inte minns fel så åt hon iaf lite oftare. Det är iaf två matvrak jag har :)

Inga kommentarer: