måndag 18 juli 2011

Babbel

Satt precis och funderade på vilken dag det egentligen var :) Blir så när man är långledig. Sitter och käkar nu, sen ska jag hem till föräldrarna en sväng. Moa ska sova över där och är heltaggad :) Imorgon ska vi andra åka iväg så jag kan tatuera in Tuvas namn, samt en annan liten text. Ser jag fram emot. När det är klart alltså :) Sen är det nog enough med tatueringar för min del. Man ska aldrig säga aldrig, men när jag gjort dessa har jag liksom 8 st :)
Imorgon är också dagen jag skulle plockat fram mina fotbollsskor och dragit igång med träningen. Har velat gå ut och springa några veckor nu, men what to do. Jag älskar att träna, så det är en annan riktigt frusterande grej under hela ögaprocessen. Jag mår bäst när jag får röra på mig. Både fysiskt och psykiskt. Och det är alltid skönt att komma hemifrån en liten stund, oavsett hur underbar min familj är. Jag må ge mig iväg för att träna, med samtidigt laddar jag familjebatteriet. Men, det har iaf blivit en del promenader sedan förlossningen. Bättre än inget :)

1 kommentar:

Caroline-Mamma till Noah sa...

Jaaaa, jag blev jätte nöjd!

Hur e allt? Hur går de me ögat?