fredag 22 juli 2011

Karlskrona

Just nu befinner vi oss i vackra Karlskrona. Verkligen en mysig stad som jag älskar att ha som andra hemstad :) För er som inte vet så har jag bott här i 1½ år ca. Det kommer jag aldrig nånsin ångra. Det äventyret gjorde att jag framförallt uppskattar min riktiga hemstad mer. Och jag har massa roliga minnen härifrån.

Moa har däckat på soffan. Det är väldigt sällan hon sover middag, men somnar man 23.00 och vaknar 08.00 är det förståeligt :) Och Tuva halvsover lite hos mig. Fy bubblan säger jag bara vad hon sov igår! Först hela vägen upp till Karlskrona. Väl där fick hon mat vid 17.00 ca, sen hörde vi inte ett ljud av henne på hela kvällen. Kl 22.00 fick jag väcka henne för blöjbyte, mat och förflyttning till sängen. Vid 23.00 åt hon och sen sov hon till 4.30! Fick mat och sov sedan till 8.00 då. Fint :) Annars har hon varit vaken ganska mycket om dagarna. Mer än i början iaf. Och sover hon inte så ligger hon mest och pruttar :) Man märker att hon är mer medveten om sin omgivning. För övrigt övar hon sin nackstabilitet och sitt leende. Hon ler mer och mer och framförallt känns det mer medvetet.

Snart ska vi iväg till några goda vänner på en garanterat riktigt god middag :) Och imorgon är det bröllopsdags, ska bli riktigt kul!

Inga kommentarer: