fredag 8 juli 2011

Hemma

Hemma efter operation 2. Själva operationen gick bra men om den lyckas denna gång återstår att se. Det kändes verkligen surrealistiskt att bli inrullad på operation än en gång. Finns bara 50% chans att den lyckas, så jag är inte särskilt optimistisk. Typ första gången i mitt liv. Och bloggen får nog vila några dagar nu för doktorn har ordinerat magläge i 5 dagar. Eller ja, näsan ska iaf peka nedåt, så sitter jag i soffan tex får jag sitta framåtlutad. Jag berättade för Moa innan jag måste sitta med huvudet nerdåt och då blev hon jätteledsen och sa "men mamma, jag kan ju inte se dig då". Åh mitt mammahjärta... Men jag har lovat henne en massa kul när jag blir bra. När det nu kan tänkas bli. Förr eller senare iaf :)

1 kommentar:

Josefine sa...

Usch, inte kul. Men jag tänker positiva tankar och hoppas att du snart blir bättre! KRAM