söndag 3 juli 2011

SHOPPING

Idag blev det verkligen en rejäl shoppingtur. Vi hängde med mamma till Center Syd för att hjälpa henne slösa sitt presentkort hon fick av jobb :) Följande finns nu hemma hos oss:



Jacka/tröja till Moa från Lindex




Tröja från POP till Moa, halva priset dessutom.


Byxa från Name it (halva priset) och leggings (tack mormor) från Lindex, båda till Moa.




Leggings och tunika till lilltjejen från Lindex (tack mormor).




Byxa och body till Tuva från Name it.



Nikeskor till Moa från Stadium. Nedsatta till 149:-, sen hade vi 25% på det samt 72:- i bonus. Alltså fick vi dom för 40:- :)




BR var poppis :) (tack mormor).



Liten leksak till lillan (tack mormor).




Telefonen, även den från BR, gillades verkligen (tack mormor).





Slutligen ett nytt välbehövligt regnställ till Moa från Lindex (tack mormor).


Sen kom ju faktiskt Chrille hem med ett par nya jeans, en ny t-shirt och strumpor. Det var längesedan vi shoppade loss så här. Fast vi kan ju tacka min mamma för en hel del :) Tro det eller ej, jag köpte inget till mig. Tittade inte ens efter nåt precis :) Känner att jag har nog med sommarkläder. Det är bara 1½ månad ca till höst/vinterkatalogerna kommer. Jag sparar mig till det :)



Inga kommentarer: