torsdag 28 juli 2011

Kändisar :)

Våra 15 minutes of fame kom idag :) Lokaltidningen Trelleborgs Allehanda har en serie som heter Våra barn och dagens artikel handlar om oss. Skoj :) Dom var här för en vecka sedan, och det var väldigt trevligt. Artikeln kan ni läsa här.


(Bild lånad från Trelleborgs Allehanda)



Annars är allt väldigt bra här nu. Var hos ögonläkaren går och det såg fortfarande bra ut. Dock har jag väldigt svårt att glädjas helt och hållet för en del av mig verkar inte kunna acceptera att operationen faktiskt kan ha lyckats. Det kan ju fortfarande gå upp så att säga. Nu ska jag på ytterligare en kontroll om 4 veckor. Det finns absolut inget jag kan göra innan dess, så jag ska verkligen försöka släppa det och leva normalt. Ser det inte bra ut nästa gång så får jag ta det då helt enkelt. Jag var rätt nervös när jag blev inkallad igår, men desto mer avslappnad när jag gick ut igen med de bra nyheterna :) Sen är det andra bra grejer som händer. Bla håller jag på att spricka av kärlek till min underbara familj :) Livet är underbart!


Igår blev det grillkväll hos oss med brorsan, hans sambo, mamma och vi då (pappa skulle jobba natt). Väldans gott och trevligt. Micke och Malin hade varit i Sthlm och vunnit 2 kg Plopp och 2 kg Ahlgrens bilar :) Vi fick erhålla lite grann och det var det första Moa frågade efter när hon ätit frukost idag: "Mamma, kanske jag kan få lite bilgodis?".... :) Naturligtvis fick hon inget, lite väl tidigt för det :)

Chrille jobbar, så vi får väl se vad vi tjejer kan hitta på idag. Efter 2 dagar med fint väder är det desto sämre idag. Men det blir iaf en promenad där vi stannar till på nån lekplats nånstans. Sen finns det alltid grejer att pyssla med här hemma :) Det är skönt att vara utvilad varje dag! Tuva sover fortfarande så gott om nätterna. Ljuvligt :)

Inga kommentarer: