onsdag 20 juli 2011

Hyfsat goda nyheter

Det blev iaf bättre nyheter än vad jag trodde det skulle bli hos ögonläkaren idag. Han tyckte det såg bra ut! Jag var fortfarande lite svullen, men det behöver inte betyda nåt. Fast samtidigt kan det göra det, därför ropar jag inte hej än. Men det kändes positivt och jag fick en bra känsla av honom som läkare (har inte gått till honom innan). Så det blir till att följa upp det nästa vecka igen. En glad nyhet var att läget inte spelar nån roll längre. Med andra ord slipper jag glo i golvet så mycket och framförallt slipper jag sova på mage på en obekväm kudde. Woho :) Det enda jag inte får göra att ligga på rygg och titta uppåt.

Imorgon får vi förhoppningsvis ett trevligt besök innan vi drar till Karlskrona för att träffa goda vänner och gå på bröllop :)

Inga kommentarer: