måndag 4 april 2011

Vill ha

Ahh hur söta är inte dessa skor?! Finns tyvärr inte i min storlek, vilket kanske är lika bra :) Finns på Haléns.

Nu ska jag och trollungen försöka få lite ordning i hennes rum. Ser ut som fan rent ut sagt. Hon är inte jättemycke för att leka där själv utan leker mest av sig på dagis, men det är ju såklart jättekul att stöka upp precis efter jag städat :) Vi får väl se hur det går idag. Påskpyntat har vi hunnit med idag också. Gick inom Konsum när jag hämtat Moa på dagis och köpte fjädrar som vi satte i buskarna. Här inne har mina väldigt få påskgrejer åkt fram. Lite påskstämning får man ju ha :)

Igår grillades det för första gången i år! Yum! Flintastek med pommes och beasås blev det. Älskar grillat så det lär bli många fler gånger i år :) Handlade även hem lite saker från Ikea igår och hämtade en babybox på Babyland med lite allt möjligt i. Bara att passa på när man får det gratis :) Och när jag såg dom små blöjorna man fick längtar jag ännu mer efter bebisen!

Inga kommentarer: