tisdag 19 april 2011

TisdagsBildRegn

Idag har det varit en mystisdag! Strålande solsken så det har blivit en långpromenad med Sally och sen var jag och Moa i stan. Vi köpte glass och gick till stadsparken för att mata fåglarna. Uppskattat :) Och som vanligt tillbringade vi lite tid i trädgården när vi kom hem.




Denna fina blomma fick jag av svärmor i helgen!
Påskpynt från dagis :)








Tänk att jag går in i v. 33 imorgon!!! 7 veckor kvar, låter inte alls mycke! Tycker det är drygt med halsbränna som jag har nästan varje dag, men annars är det liksom inga problem. Det flyter på med massa aktivitet i magen :)

2 kommentarer:

Caroline-Mamma till Noah sa...

Precis =)
Ovanligt men ändå inte =)

Japp jag födde i Ystad, suuuper!
Vart födde du Moa? Ja, jag har redan sagt de till sambon, haha. Nä men man missar de att träffa andra, så de ska vi gå på nästa gång.

Josefine sa...

Härligt! Vi var också i parken och på torget i tisdags eftermiddag! Gibson tog ett litet dopp i sjöormen... Funderar på att skaffa koppel till honom. =)