fredag 22 april 2011

Bebiskläder

Idag var Moa uppe lite väl tidigt, tur det inte händer så ofta :) Chrille har jobbat så jag och Moa har målat ägg och varit ute i det fenomenala vädret i många timmar. 30 grader i solen, måtte det bli fint väder till sommarmånaderna också. Men eftersom jag ska gå hemma blir det väl en kass sommar :)

Måla ägg var inte jättekul...

... äta dom var desto bättre :)

Det har blivit lite pysslande idag också. Fixat lite med förvaring, tvättat bebiskläder och lagt dom i ordning bl.a. Fick för mig att jag inte köpt så mycket nytt, men bilderna nedan skvallrar om nåt annat :) Fast min mamma är också skyldig :) Börjat packa BB-väskan lite smått också. Lite tidigt kanske, men jag vill vara förberedd eftersom vi har en bit att köra och lär få åka iväg ganska omgående med tanke på att det är bebis nr 2 och Moa kom så snabbt :) Magen har sjunkit lite, men jag kommer inte riktigt ihåg när den börjar göra det. Jag känner att hon trycker på nedåt, men jag tror inte hon kommer hur tidigt som helst :)


Rosa body, United Colors of Benetton
Randig sparkdräkt, PoP
Bamsepyjamas, Lindex
Barbapapaset, HM
Set med tunika och leggings, Lindex
Lila tröja, PoP

Lila dregglisar, Älskade Hjärtegryn
Barbapapa dregglis, Åhléns
Rosa byxor och body med mössa, HM
Snobben ziptröja, United Colors of Benetton
T-shirt, Zara
Barbapapabody, Ullared
Tiger set, HM

Tiger bodies, HM
3 bodies, Babyland
Body med påsydd klänning, Ullared
Byxa, Ellos
2 pyjamaser, Ellos
Barbapapa body, HM
2 kortärmade bodies, Lindex
Strumpor från HM, Åhléns och Barcelona

Och så här ser tjockismagen ut nu :)

1 kommentar:

Caroline-Mamma till Noah sa...

Fiina magen =) Och den har sjunkit sen förra bilden!
Åhh söta små putte nuttiga kläder, haha..

Hoppas ni får en toppen helg!