söndag 10 april 2011

Myshelg

Ännu en mysig helg går mot sitt slut. Höjdpunkten får väl vara dagens underbara väder! Gårdagen var solig den med, men blåsten var ju sådär rolig. Men vi var ändå och kollade på fotboll innan vi åt en riktigt brakmiddag hos mina föräldrar. Och dagen började vi på Kulhuset tillsammans med gudmor Carro och hennes syster med familj. Såklart jättekul och Moa fick dessutom fina för-tidiga-födelsedagspresenter :) Sen har vi utnyttjat vädret hela eftermiddagen. Mina snälla föräldrar har hjälpt till i trädgården: ogräs är rensat och mossan i gräset är uppriven. Lillebror med sambo kom också förbi och självklart grillade vi :) Moa hjälpte till att rensa ogräs och blev överlycklig av att få leka i sandlådan :)


Nu är Moa jättetrött efter en intensiv och aktiv dag. Så det är snart sovdags. Då ska jag och Chrille käka glass :) För övrigt är det liv i magen just nu. Men det är det jätteofta nu, det märks verkligen att bebisen är rätt stor. Jag känner henne nästan hela tiden, och det ska jag njuta av ordentligt. Snart är det bara 8 veckor kvar ju!

Denna videon är från ett annat tillfälle på Kulhuset, tyvärr hann vi inte utnyttja Bungyn idag.

Första försöket till att filma trollungen. Ljudet är sådär, men hon säger att jag inte får ta bild för hon vill inte ha nån bild :)

Så jag fick smygfilma lite :)

Inga kommentarer: