lördag 2 april 2011

Lördagen

Idag har jag varit extremt uttråkad. Fått lite ärenden fixade och plockat undan lite allmänt hemma. Mer än så har inte hänt. Fast vi var ute och njöt av det fina vädret också såklart :)

Skulle behövas en större :)

Sally älskar sol! Hon hittar minsta solfläck inomhus.

I nya coola Nikeskorna som jag köpt på Tradera. Hennes springskor som hon själv säger :)

Tittar på fina blommor.
Ute på promenad

Kollar på myrorna :)

Lilla fotbollstjejen

Pappa och Chrille tog tag i det fula planket nu i veckan...

... VÄLDIGT MYCKET bättre. Nu ska det bara planteras några fina buskar :)

Igår var jag på en väldigt trevlig middag där vi tjejer hade mycket att ta igen. En finfin födelsedagspresent fick jag också :) Och idag har det varit väldigt spralligt i magen :) Lillan har nog mer eller mindre varit igång hela dagen, och hon brukar vara så. Extremt sprallig några dagar och sen lugn några dagar. Lovley :)

1 kommentar:

Josefine sa...

Snygg sandlåda. En sådan vill jag också ha! Min står fortfarande utan lock, trots ett års tjat...

Och ja, mycket snyggare utan planket. Jag kan redan nu föreställa mig vilken mysig sommaroas ni kommer få där när det står en massa gröna, fina buskar.