måndag 18 april 2011

Lugn måndag

Det blev en rätt lugn start på veckan. Fick visserligen bege mig ut och dela post idag. Har ju innetjänst nu, men jag hjälper ju gärna mitt kontor i kris :) Det var inget jobbig ändå. Sen satt jag i det alldeles ljuvliga vädret och åt lunch och överbliven tårta från kalaset :) Det var helt vindstilla på uteplatsen och riktigt varmt. Skönt att veta att vi går mot mer sådant :) De var framförallt skönt att bara sitta och koppla av och inte tänka på nåt. Det har varit en massa små grejer som irriterat oss den senaste tiden. Inget jättestort, men tillräckligt för att det ska dyka upp ett stort ÅH i huvudet. Och sötnosen Moa blev firad på dagis idag och det var hon jätteglad över :)

Idag var det dags för första träffen med föräldragruppen. Det verkar vara riktigt trevliga människor, till skillnad från förra gången. Av 8 mammor är det bara jag och en annan som har barn sedan tidigare, så det var kul att få dela med sig av sina erfarenheter :) Så jag ser fram emot nästa träff!

1 kommentar:

Caroline-Mamma till Noah sa...

De är fint namn =)
Ja, visst är de svårt, haha. SEn vill man se om namnet passar bebisen oxå.

Hardu bestämt dig för vart du ska födda?
SKönt att denna gruppen känns bättre. Jag ångrar att jag inte gick i sådan =(