fredag 29 april 2011

Fotbollstankar

Jisses vad jag har varit trött denna veckan! Har tyckt veckan varit seg, men samtidigt sitter jag och nästintill förundras över att det är fredag igen. Men det är 2 dagars välbehövlig ledighet som står på schemat :)

Imorgon ska jag luncha med två snygga tjejer :) Har inte träffat dom ordentligt på ett tag så det ser jag fram emot! På söndag blir det nog att heja på Vången. Jag är ju sådär LAGOM sugen på att spela :) Har inte spelat sedan början av oktober! Eftersom jag mådde så illa i början hade jag varken ork eller lust till det, och sen var det liksom för långt gånget in i graviditeten. Jag hoppas jag kan komma igång lika snabbt som förra gången, då gjorde jag ett inhopp i en match efter 3 veckor :) Efter 2 månader var det fullt ös som vanligt. Men jag vore såklart orealistisk om jag inte fattade att jag inte kommer kunna lägga lika mycket tid på fotbollen nu som innan. Min kära mamma ställde verkligen upp i vått och torrt och tvekade aldrig att passa Moa när det behövdes. Blir lite svårare med två barn, samt att jag såklart inte vill vara hemifrån hur mycket som helst. Så det får bli fotboll i mån av tid. Vill inte heller gå ner i divisionsystemet, inte än iaf. Jag har många år kvar att spela, började ju inte förrän jag var 18-19 år. Så lite stolt över att man spela i div 3 är jag allt, med tanke på hur sent jag började och att jag gått miste om all grundträning :) Nåja hur det blir med fotbollen får tiden utvisa :)

Inga kommentarer: