torsdag 3 februari 2011

Mums

Hittade ett recept på mangolassie, en indisk yoghurt drink. Väldigt god :) Man kan byta ut mangon mot vilken frukt eller vilka bär man vill. Jag har provat jordgubb också. Mums för båda :)

4 stora glas
6 dl yoghurt naturell
1 pkt mango, frusen i bitar
1 dl strösocker
8-10 isbitar

Tina mangon och blanda sedan allt i en mixer. Lätt :)

Jag har varit oerhört trött hela veckan, det har varit riktigt jobbigt att gå upp på morronen. Tar järntabletter, 1 om dagen, hoppas jag inte behöver ta fler. Beror nog också lite på att jag kört på rätt bra på jobb, men jag håller på att trappa ner. Förhoppningsvis hjälper det lite :)

1 kommentar:

Josefine sa...

Mmmm... det låter gott. Fast inte just mango, det gillar jag inte men jordgubbar! Sommarkänsla på hög nivå va? =)