lördag 19 februari 2011

Utrensning

Idag har vi varit riktigt flitiga! Som vanligt blev det lite hushållssysslor under förmiddagen. Sen spenderade vi två timmar på kulhuset. Moa älskar verkligen att vara där! Jag klagar inte, dom har god mat och smått och gott att äta :) När vi kom hem tog vi tag i förrådet, för jisses vad där såg ut innan! Så vi har rensat ut och slängt en massa och fått i ordning där. Nu kommer man faktiskt in :) Det tog rätt många timmar, men det är riktigt skönt att ha fått det ur världen.

Nu ska jag se om jag inte kan få lilla trollungen i säng. Hon sover ju inte middag längre (bara på dagis) och fördelen är att man oftast kan få henne i säng i tid. Så kan vi sitta och titta på vad vi vill och äta nåt gott :) Idag tänkte vi testa vinnarchipsen med dipp och till det dricker jag nya lokasmaken vattenmelon/citron. Har ni inte testat den så gör det! Jag tycker det är den godaste smaken nånsin :)

1 kommentar:

Josefine sa...

Härligt med utrensning. Jag har nyligen rensat Gibsons garderob, och sålt av en del. Så nu kan jag med gott samvete köpa nytt!

Och vänta ni bara, snart är det överfullt i förrådet igen! =)