måndag 14 februari 2011

Kärlek och gapskratt

Igår kramade Moa min mage och sa jag älskar lillasyster. Underbara unge! Hon brukar säga jag älskar dig till oss och sen ibland nämner hon mormor, morfar, micke, malin, farmor, farfar och faster Malin. Kärlek :) Idag sa jag att det är alla hjärtans dag så då ska man vara snäll och då fick jag en massa pussar :) Och Moa fick ett jättegulligt kort från sin farmor, farfar och faster som hon blev väldigt glad för.

Sen går det inte en dag utan massvis med gapskratt. Vi skrattar med Moa för hon säger verkligen de mest otroliga och roliga sakerna. Vi frågor oss (typ som alla andra föräldrar) var fanken får hon allt ifrån? Nåja kul som tusan är det :) Och det är så himla skoj och mysigt att kunna diskutera och föra samtal med sitt barn. Moa har alltid varit väldigt duktig på att prata. Vid 1½ år hade hon ett ordförråd på ca 70 ord och sa flerordsmeningar och utvecklingen har ju såklart varit enorm. Nu verkar det inte finnas nån begränsning på vad hon kan säga. Så himla roligt :)

Inga kommentarer: