torsdag 17 februari 2011

Vecka 24

Bara 16 veckor kvar, inte alls mycket! Vågen visar + 4,5 kg. Jag som käkar typ hela tiden :) Dock inte så mycket skit som för några veckor sen. Nu har jag nog lite av en fruktcraving. Äter gärna vindruvor och melon. Men bara en liten craving, världen går inte under om jag inte får i mig det en dag liksom :) Bebisen väger nu ca 530 g och är 21 cm från rumpa till huvud. Jag har en riktigt livlig liten en, men det är bara underbart :) Hon blir lite irriterad när jag lägger mig tex. Jag ligger gärna lite halvt på sidan/på magen och då protesterar hon direkt när hon får mindre plats :) Men jag tänker passa på så länge det går, för jag är inget större fan av att sova på rygg.

I vecka 24, och med (för mig) en riktig kula.
Jag är övertygad om att dessa 16 veckor kommer gå snabbt. Snart är det liksom mars och dessutom är det en massa roligheter inbokade. Imorron ska jag träffa en gammal klasskompis, ska bli riktigt kul :) Nästa helg ska vi ha middagsgäster, sen är det bara 2 veckor tills jag fyller år. Inte för att jag jag bryr mig så mycket om det, men den helgen kommer spenderas i Danmark på Lalandia :) Därefter har jag en middag med min kusin och goda vän inbokad och dessutom en reunion, då det är 10 år sedan vi gick ut grundskolan. Sen är vi nästan inne i april!

1 kommentar:

Emma sa...

avis :-) Så fin magen!