söndag 27 februari 2011

Heldag i Malmö

9.00 imorse gick bilen mot Malmö. Moa vaknade redan 7.30, tack och lov att hon inte gör det ofta! Första stoppet i Malmö blev Aq-va-kul. Skulle ändå in till Malmö så jag tänkte att Moa kunde få ut nåt av Malmöbesöket också. Efter lite plask och massa spring upp och ner i rutschkanan (inte jag, utan de va Chrille som fick åka med Moa) så tog vi oss vidare till Mobilia för att få lite mat i magen. Sen släppte Chrille av mig och Moa vid pildammsparken så att vi kunde möta upp min goda vän Carro för en promenad och skitsnack. Var alldeles för länge sen vi sågs så det var mycket trevligt :) Sista stoppet blev svågertorp och en tur in på Ikea och Babyland. Kom hem med lite smått och gott från Ikea och en babysitter från Babyland :)

Bilderna nedan är från shoppingen igår. Sommarfint till Moa, allt från HM. Nedersta bilden är en tröja till mig från Veromoda. Som passar nu också :) När jag var gravid med Moa var babydoll-modet aktuellt och nu är det rätt mycket lösa tröjor. Perfekt att kunna köpa kläder nu som förhoppningsvis passar efter graviditeten också. På tjocken-kläder är nämligen inte billigt...






1 kommentar:

Josefine sa...

Konstigt att det aldrig blir som man vill i den där jäkla melodifestivalen!

Nej, vi åkte aldrig och badade. Jag kom ju på att Gibsons rumpa ramlar ur badbyxorna. =) Men nu är nya beställda, så nästa helg förhoppningsvis. Och då kan jag ju ha köpt mig ett hänglås med. Vad ska det förresten vara för storlek på dem?