fredag 11 februari 2011

Shopping i Barcelona

Vi kom ju faktiskt inte bara hem med Barcagrejer :) Shortsen på första bilden är till mig. Precis sådana jag letat efter och att dom bara kostade 150:- gjorde inte precis saken värre :)




Dessa kläder köpte jag till barnen på flygplatsen. T-shirten till lillan i magen på Zara och Adidasbyxor till Moa från Adidasbutiken.




En affär jag kunde slösat hur mycket pengar som helst i är United Colors of Benetton. En stooor våning med barnkläder, och så mycket fint. Så kläderna på bilden nedan är därifrån. De lila byxorna är till Moa, snobben-tröjan och bodyn är till lillan. Snobben-tröjans ursprungliga pris var 40 euro (!) men de va sänkt till 8 euro. Det är vad jag kallar ett riktigt fynd :)


Och så här glad blev ju Moa när hon fick halsduk, mössa och vantar från Barcashopen :)



Nu sitter jag och Moa och myser i soffan. Vi har precis ätit frukttallrik med jordgubbar, banan, melon och vindruvor. Mums!

2 kommentarer:

Sandra sa...

Moa är så himla charmig så man kan inte sluta le när man ser henne :D

Ida och Kasper sa...

Åh, vilka söta kläder du shoppat!! Mysigt att handla lite till bebisen också... (du vet ju vad du ska få, jag avvaktar då jag inte vet).

Förstår att du inte spelar fotboll. Hade inte jag heller gjort, dessutom är man ju ändå "slöare" och mer osmidig då man är gravid.

Jag känner ingenting och kommer nog gå över tiden. Men det känns helt OK. Tur att det är andra barnet. Då har man ju redan fullt upp!