måndag 24 februari 2014

Utknådad

Idag har jag varit på massage hos Per på Oasen. Det var väääldigt länge sen och satan vad ont det gjorde. Framförallt i vader. Men nu efter ett tag känns det betydligt bättre :) Ska försöka gå lite oftare, behöver det med tanke på hur mycket jag tränar och att jag bär barnen och så. Ja Moa bär jag inte särskilt ofta precis :)

Nu ska jag ta och läsa igenom mina anteckningar inför fredagens stora tenta! Sen väntar lektioner i Revinge tisdag till torsdag. Mer eller mindre bara praktiskt, ska bli riktigt kul! Det blir också att ligga i med uthållighetsrapporten. Hade ett snyggt schema för diverse intervallträningar och liknande förra veckan, men halsflussen kom som bekant i vägen. Rapporten ska in på söndag, så det ska vara lugnt ändå. Har ändå hunnit med en hel del :) Har också ett sjukvårdsprov som ska göras nu i veckan... Helst vill jag träna också ;)

1 kommentar:

Jenny P sa...

Lycka till med alla roliga övningar och prov!:)
Åh... massage ska jag minsann också boka!:)