tisdag 4 februari 2014

30 pass

När jag simmade på elitnivå så tränade jag mellan 6-10 pass i veckan. När jag slutade hade jag ett långt uppehåll utan någon som helst träning, innan jag tränade mycket på gym och körde pass. Därefter började jag spela fotboll och när tjejerna kom så har det bara blivit det och jobb då. Nu har jag haft möjlighet att träna mycket och det är så härligt :) I januari blev det 30 pass, och då har jag dubblat vissa dagar. Det har självklart varit lite lättare att gå hemifrån, då jag haft barnvakt på plats redan (tack mamma och pappa :)). Så denna frekventa träning kommer förmodligen att dala. Denna vecka tar lian upp det mesta av dagarna, sen vill jag gärna hinna träffa barnen också :) Igår räckte det med vattenfys med grabbarna på stationen, idag har jag inte kört nåt alls. Imorgon är tanken att ta en löprunda på morgonen, men vi får väl se vad jag känner för när klockan ringer ;) Fotboll på torsdag och det står även ett fyspass på stationen på schemat. Vila fredag och sen crossfit och fotboll lördag och crossfit söndag. Blir lagom :) 

1 kommentar:

Jenny P sa...

Ah, du får träning varje dag.... alla arbetslag har någon form av daglig träning... så du kan vara lugn denna veckan! :)
Men visst är det svårt att hinna ibland! Man vill så mycket!;)