söndag 9 februari 2014

Härlig helg!

I fredags kväll åkte Moa och Chrille iväg på äventyr, ett helgbesök i Karlskrona, för att bl.a hämta Moas cykel hon fick i julklapp. Känns tomt här hemma såklart :) Men nu får Chrille och Moa egentid, och samma visa blir det här hemma för mig och Tuva. Plus att jag måste plugga lite.
Igår blev det crossfit, fotbollsträning och simskola. Därefter oxfilé och Mello :) Finfin lördag!

Dagen började på samma sätt som igår, med ett crossfitpass :) Sen var det dags för biopremiär för Tuva :) Hon är ju egentligen inte särskilt intresserad av att titta på tv (förutom Monster University), så jag tog Bamse och Tjuvstaden som varade ca en timme. Halva tiden satt hon still, resten gjorde hon inte... :) Allt som allt gick det ändå bra. Nu har lilltjejen följt med mormor hem till gammelmormor, så jag ska ta ett riktigt ryck med skolarbetet. Är så glad att jag börjat tidigt, för jag ligger riktigt bra på det :) Finfin söndag också med andra ord!

 Dagens pass (som säkert inte säger många så mycket). Jobbigt men riktigt kul :)



Moa och Chrilles snögubbe i Karlskrona :) Här hemma är det barmark och dessutom 5 plus och sol idag...

Inga kommentarer: