tisdag 18 februari 2014

Lite av varje

Igår mådde jag riktigt dåligt hela dagen. Värk i kroppen och halsen gjorde fruktansvärt ont, som även yttrade sig i öronen. Ska egentligen inte klaga, för jag är väldigt sällan dålig. Men desto jobbigare blir det ju då när man väl är det ;) Det är väl nu när jag inte är ute och delar post och pillar på alla brevinkast, portar, hissar osv och får min dagliga dos bakterier... :) Idag känns halsen iaf något bättre och tur är ju det för efter lunch ska jag redovisa ett av arbetena som skickades in igår. 

Och det var en bra dag igår också! Vi har äntligen fått vår lägenhet! Det dröjer ytterligare några veckor innan vi flyttar in. Vi tänkte hinna renovera lite och nästa vecka ska jag mestadels vara i Revinge. Då ska vi bla ha den där stora tentan, men det är ju betydligt roligare att packa upp och inreda än att plugga... :) Så det är också en anledning till att vi avvaktar lite.

Och en liten uppdatering vad gäller alla lopp jag funderat kring i år. Med på min lista fanns ju en del grejer, men som jag skrev så är vissa bara funderingar. Två grejer tänkte jag plocka bort. Först och främst Malmömilen, eftersom vi har match den dagen. Och sen skippar jag Vansbrosimningen. Jag vet för det första inte riktigt hur jag ska ta mig dit, och sen pratade jag med en brandman på stationen som var med förra året. Han sa att det verkligen inte var värt att åka så långt för att bara simma 3000 m. Det är väl lite känslan jag haft innan också, och nu förstärkte han liksom den :) Men Malmösimmet är ett bra komplement, och nu har det kommit ut info om det för i år också :) Så jag tar det istället tror jag! 





Inga kommentarer: