tisdag 11 februari 2014

Första dygnet

Första hela dygnet på stationen avklarat! Så kul :) Som vanligt var det vattenfys igår fm och det avslutades med att jag fick prova dykarutrustningen och simmade runt ett tag där på bottnen :) Efter lunch var det dags för veckans övning, vilken tyvärr (i mitt fall) var teoretiskt ;) Och bara en kort stund efter att den var avklarad gick ett larm som jag fick hänga med på! Det var "bara" en vattenläcka, men den var inte liten! Så jag hjälpte till med att vattendammsuga, bära grejer, tömma slangen på vatten och lite smått och gott. Riktigt kul :) Ett fyspass blev det innan middagen på kvällen, var individuellt igår så jag körde en liten wod (crossfit), lite rodd och lite mage. Utmanade två av de andra på 50 burpees som en liten avslutning, gissa vem som var klar först ;) :) :) Avslutningsvis chillade vi i sofforna och kollade OS innan jag sov hyfsat bra där under natten :)

Nu pluggar jag lite innan flickorna ska hämtas :)

1 kommentar:

Jenny P sa...

Riktigt trevligt att få träffas i verkligheten!