tisdag 21 augusti 2012

Tisdagssvammel...

Båda ungarna sover gott. Chrille kollar fotboll hos brorsan, så jag har det lugnt och skönt :) Tycker faktiskt det är bra att vädret varit lite sämre under kvällen, för då blir det inte så olidligt varmt i huset. Och då sover ungarna bättre. Moa var trött för idag var det äntligen dagisdags efter hennes sommarlov. Hon var ÖVERLYCKLIG :)
Ja, jag borde kanske egentligen packa istället för att sitta här. Eller stryka tvätten. Men det blir nog att titta på tv :)

Annars har det ju faktiskt varit härligt med soligt väder de senaste dagarna. I söndags spelade jag dock match, och det var kanske inte fullt så härligt :) Men iom vädret så hängde hela familjen på (bortamatch lååångt borta). Perfekt då båda ungarna gärna springer runt på nya ställen. Matchen vann vi för övrigt med 7-0.... :)
Igår kväll nyttjade vi även då vädret och badade i mamma och pappas pool. Fint de! Jag tyckte Tuva drog till med en två-ords-mening i form av kisse da (kisse där) när vi var där hemma :) Och jag tyckte mig höra häromveckan hej mamma också. Liten börjar bli stor!

Inga kommentarer: