söndag 5 augusti 2012

Söndag

På vardagarna, när jag är och jobbar alltså, brukar ungarna sova till 9.00 ca. Varför kan dom inte göra det när jag är ledig? :) Tuva vaknade vid 7.30 idag, men med tanke på hur tidigt hon somnade igår var det inte särskilt konstigt egentligen. Fast eftersom jag går upp 5.30 om dagarna är ju allt sovmorgon :)
Idag åkte vi in ganska tidigt till Ikea och köpte säng och sängbord från Hemnes-serien (bilderna lånade från Ikeas hemsida) . Lite annat smått och gott brukar man få med sig, och idag var inget undantag :) Sängen fick vi efter många svordomar ihop under eftermiddagen och sängbordet har jag precis satt ihop. Himla fint! Finaste Moa har varit och lekt med sin bästa kompis Nova. Jag fick knappt hem henne :) Och Tuva har hängt med sin mormor lite medans vi skruvade (och svor...). Vi avslutade denna söndag med grillning, härligt det där!


Inga kommentarer: