måndag 26 mars 2012

Ute

Den inte alltför livliga uppdateringen beror självklart på det vackra vädret :) Mycket utetid, annars blir det de vanliga. I förmiddags hängde vi på ÖF tex :)

Häromveckan hittade jag en affisch på Kulhuset som var uppsatt av en tjej som sökte "objekt" att fotografera. Helt enkelt för att öva. Detta var gratis och man skulle även få ta del av några bilder. Eftersom jag tycker att jag sällan får några bra bilder på ungarna, mest Moa, så nappade jag. Idag mötte vi upp fotografen på en närliggande strand, vilket var himla mysigt i det härliga vädret. Hon knäppte massa bilder på tjejerna (som jag inte fått än), men vi passade själv på att ta lite bilder med vår kameran :) Jag hoppas det blir fint väder nästa vecka, får då blir det fler besök på stranden. Väldigt uppskattat av Moa! Tuva ville mest smaka på tången :) En engångsgrill får nog hänga med nästa gång. Moa har påsklov nästa vecka, så vill sig till att man fyller dagarna med nåt litet iaf. Fortsätter solen skina på oss så blir det nog mycket trädgårdshäng :)








1 kommentar:

Josefine sa...

Det där ser ut som min strand...

Så söta de blev i sina matchande WS! =)