måndag 19 mars 2012

Helgen...

... försvann som vanligt lika snabbt som den kom :) I lördags hade jag och mamma en shoppingrunda inplanerad, där syftet var att komma hem med en del nya kläder till Moa (jodå, hon behövde faktiskt lite nytt) samt att mamma skulle fixa födelsedagspresent till henne. Hem kom vi med löjligt mycket nytt, och naturligtvis blev Tuva inte klädlös heller :) Alldeles lagom till den här shoppingturen hade jag samlat på mig massa rabatter, så det var ju såklart inte fy skam :) Därefter käkade vi en väldigt god middag hos mamma&pappa innan vi avslutade kvällen med första Arne Dahl-filmen (som jag rekommenderar varmt!). Och igår hände inte alltför mycket, roligast var tacokvällen med oldgirlsen :) Ännu en lyckad helg till historien alltså, och veckan invigdes med ett 3 timmar långt besök på ÖF :) Just nu är det som vanligt här hemma; Moa tittar på tv och Tuva härjar runt och pillar på/drar ner allt :)


LINDEX: 3 par trosor (ta 3 betala för 2), 3 par strumpor och leggings till Moa. Dregglis och inneskor till Tuva. Rabatt: handla barnkläder för 150:- få 50:- i rabatt, handla för 300:- få 100:- i rabatt osv.
POLARN O. PYRET: Klänning till Moa och vindfleece till Tuva (likadan som Moa, kunde inte låta bli :))
KAPPAHL: Basketjacka till Tuva. 3 tröjor (ta 3, betala för 2), leggings och 5 par strumpor till Moa. Rabatt: 25% på hela köpet.
HM: 4 t-shirtar, kofta, hängselbyxa och shorts till Moa. Rabatt: 10% på allt.
HM: T-shirt till Moa. Kofta, byxdress, 2 t-shirtar, body och skor till Tuva. 10% på allt här med såklart :)
Löjligt söta :)

2 kommentarer:

Josefine sa...

Åh, den klänningen från Po.P är så snygg! Jag vill också ha den! Fast min gräns går ungefär där, jag klär min pojke i färgglada kläder, men inte klänning...

Gabriella sa...

Åhhhh den klänningen. Synd den inte går att få tag på länge