torsdag 8 mars 2012

Torsdag

Idag har Tuva mått mycket bättre, men en annan vaknade helt kass istället. Men det är bättre det är jag än dom andra, plus att jag är väldigt väldigt sällan ens förkyld så jag ska inte klaga! Eftersom Tuva mådde bättre åkte vi en liten stund till ÖF :) Sen har jag verkligen degat hela dagen och mådde allt sämre ju närmre kvällen kom. Just nu är jag täppt i näsan, tung i huvudet, har ont i bihålorna och känner mig febrig. Så självklart blev det ingen träning för mig ikväll :) Hoppas jag mår bättre imorgon, för då ska vi inhandla lite grejer i Malmö samt att jag ska till frisören. Helgen är match- och träningsfri så då ska jag v-i-l-a!


Så här såg jag och Tuva ut innan idag :) Tuva har dregglis från Åhléns, body från Lindex, kjol från P.O.P och strumpbyxa från HM. Jag har på mig gamla jeans från Veromoda som jag grävde fram (rätt små, så det är helt okej att komma i dom efter att ha fått två barn ;)), linne och kofta från HM.
Tuva har sällan dregglis, men det är (som jag misstänkte) även en tand på gång där uppe. Tre stycken tänder på samma gång alltså, plus förkylning på det fick mig att ta på en dregglis på henne idag :)

2 kommentarer:

Sandra sa...

Fina tjejer <3 :)

Ida och Kasper sa...

Snart är sjukdomsperioden över. Vår och sommar runt hörnet :-) Denna tid på året går ju så fort. Krya på dig. Du får ta VAM. Vård av mamma ;-)