fredag 16 mars 2012

1 månad

Idag är det bara 1 månad kvar tills Moa fyller 4 år! Försöker klura ut vad hon ska få. Hon ville ha en gitarr, men jag tyckte "mina första gitarr" var så tråkig. Jag hade liksom tänkt köpa den, så nu vet jag inte riktigt vad hon ska få. Eller jo, en sak har jag beställt. Hon tjatar om den varje gång den kommer på reklam. En shnooks :) Vad det är ser ni på bilden nedan :) Fast hon ville ju (såklart) ha en i rosa. Denna kostade dock bara 99:-, så nåt mer ska hon självklart få. Hon älskar att spela spel, så det är ett hett alternativ. Jag har hittat en jacka (via en annan blogg såklart :)) som jag skulle vilja köpa till henne. Frågan är om hon ska få den i present? Tur jag har en hel månad på mig att klura :) Jag och mamma ska dock på en ordentlig shoppingtur imorgon, bla till Toys R Us, så jag ska se om jag inte kan få lite inspiration där. Av mormor och morfar ska hon få en studsmatta! Hon älskar att studsa på Kulhuset, så den kommer hon säkerligen gilla :)
I veckan har vi även hunnit med att fixa inbjudningar till hennes kalas. Hon ska bjuda alla flickorna på förskolan och kalaset ska självklart hållas på Kulhuset :) Oj vad hon tjatar om kalaset, det kommer garanterat bli en succé. Skönt att slippa fixa nåt här hemma också :)

Inga kommentarer: