tisdag 6 mars 2012

Förkylt

Idag hoppade vi över babyrytmiken och kör på hemmamys eftersom Tuva blivit förkyld. Hon är visserligen ganska pigg, men det är lika bra att vara hemma :) Jag vet inte hur många gånger jag sprang in i hennes rum och gav henne nappen i natt (Chrille vaknar inte ens om 3:e världskriget skulle sätta igång brevid honom :)), så kl 04 gav jag upp och tog in henne till oss. Sen sov hon hyfsat fram till strax innan sju då hon började skrika lite och lyckades då väcka Moa. Är det ljust ute vägrar Moa lägga sig igen, så hon gick ner och tittade på tv medan vi andra drog oss i sängen :) Så den stora damen lär inte vara pigg i eftermiddag, vilket garanterat kommer resultera i mycket gnäll :)
Imorgon hade jag ju tänkt gå till babycaféet, men vi får väl se hur det är med Tuvas förkylning.

1 kommentar:

Josefine sa...

Strax innan sju? Haha, jag tycker det är sent om Gibsons osver så länge...=)