lördag 3 mars 2012

Funderar på...

... om jag ska gå till frisören med Moa. Jag brukar klippa hennes hår, men nu har det blivit ganska långt. Så jag är tveksam till om jag vill ge mig på det :) Hon vill nämligen aldrig ha tofs eller klämma, så det är mest för hennes egen skull :)

Sitter hemma hos mamma&pappa och ska snart hjälpa dom med en sak. Sen blir det en stor hamburgare från Tusen&2 som ska slinka ner i magen till andra chansen :) Blir en härlig lördags kväll :) Var på babysim innan idag, som varit inställt de senaste två gångerna, så Tuva var helt till sig. Hon dök och dök och skrattade som bara den :)
Imorgon är det träningsmatch som gäller, och sen mys med familjen innan Wallander :)

1 kommentar:

Emma - snart tvåbarnsmamma ♥ sa...

Tack så mycket :) Hon är nog frisk snart igen får vi hoppas ;)

Ett tips: Gå till frisören haha :D
Jag vågade inte mig på Alicias hår, jag var för rädd för att det skulle bli "fult" :p haha.

Hur mår ni?

Kram