torsdag 12 januari 2012

Torsdagsträning

Sitter här och funderar på om jag kommer komma ur sängen imorgon. Jäklar vilket träningspass! Ett riktigt hårt och härligt ett :) Började med crossfit. Då gör man 10 armhävningar, 10 situps och 10 knäböj varje i minut i 30 minuter!!! Inget i min smak, lite för dålig variation. Men helt okej :) Och framförallt är det ju bra träning! Och sen var det då fitnessboxning efter det... Inte konstigt man är lagom mör nu :) Men som sagt, riktigt riktigt härligt med hårdträning!

2 kommentarer:

elin sa...

Vad innebär fitnessboxning? :)

Josefine sa...

Ujujuj... det där hade jag aldrig klarat av! Men så är jag itne så vältränad heller. =)

Ja, 18.15 - 18.45 stämmer fint. Det ska bli jättekul att komma igång igen. Framförallt för Gibson. Hoppas vi (jag) trivs bättre denna gången. Nu kan han ju gå ordentligt själv dessutom, och jag slipper bära både honom packning. Men du sa att du gick genom huvudingången va?